Job 462 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Deeltijdse front desk medewerker


Functie

Voor een bedrijf in Holsbeek, dat gespecialiseerd is in de productie van klokken en belsystemen voor openbare ruimtes, scholen, bedrijven en andere organisaties zijn we op zoek naar een front desk medewerker. Als front desk medewerker ben je verantwoordelijk voor:

  • De front desk bemannen, bezoekers inschrijven;
  • Algemene ondersteuning op administratief gebied bieden;
  • Het efficiënt plannen van interventies;
  • Het maken van afspraken met de gewaardeerde klanten;
  • Jouw focus ligt op het zorgvuldig organiseren van de operationele activiteiten, zonder de behoeften van klanten uit het oog te verliezen.

Jouw profiel

In deze front desk rol voldoe je aan de volgende puntjes om in aanmerking  te komen voor deze functies.

  • Je kan vloeiend Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om prioriteiten te stellen.
  • Je bent proactief en hebt klantgerichte houding, met de capaciteit om onder druk te presteren.
  • Je hebt een aantal jaar werkervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een klantgerichte omgeving.
  • Klanten: Particulieren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klanten: Key accounts
  • Key accounts opvolgen
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klanten: Bedrijven
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Domein: Postorderverkoop
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen

Aanbod

In deze deeltijdse functie kan je rekenen op het volgende aanbod.  Bij dit familiebedrijf hechten ze veel waarde aan een gezonde balans tussen werk en privé. Onze klant staat ook open voor halftijdse of 3/5e werkregelingen. Je ontvangt een loon gebaseerd op kennis en ervaring. Na een geslaagde interimperiode maak je kans op een vast contract.

Solliciteren

Unique Leuven
+32 (0)16 29 20 00

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht